برترین وبلاگ های هک شده

وبلاگ های هک شده

برترین وبلاگ های هک شده

وبلاگ های هک شده

مشخصات بلاگ

وبلاگ های هک شده و یا سات های هک شده و برترین هارا مشاهده نمایید!

بایگانی

حتماً از آدرس هایی که برای شما به اشتراک میگذاریم دیدن کنید.
ضررنمیکنید!!!

برای دیدن وب های هک شده و یا سایت های هک شده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

متسفانه بیشترین وب های هک شده بعده تیه یه مدت کوتاه یا فیلتر شدند یا مسدود شدن تا هک وب های برتر جدید منتظر باشین

...login

linke 1

linke 2_filter

linke 3

linke 4_filter

linke 5_filter

linke 6_filter

linke 7_filter

linke 8_filter

linke 9_filter

linke 10_filter

linke 11_filter

linke 12_filter

linke 13_filter

linke 14_filter

linke 15




linke 19_filter

linke 20_filter




linke 24_filter

linke 25_filter












  • mr.ali khan

نظرات  (۲۱)

اولا از کجا معلوم که هک شدن.
دوما اینایی رو که هک شدن که خیلی راحت ترن. بلاگفا که خیلی اسون تره حتی. از بیان چطور؟
پاسخ:
اول بگم این وب ها در گوگل آمار بسیار بالایی دارن و دلیل هک شدنشونم برای آمارشون بودو شاخ شدن طرف نصفه اینایی که هک شدن آشنا بودن یعنی باهاشون قبلا در ارطبات بودم یا برام شاخ شدن یا تهدید کردن یا .....
دومان بلاگفا سرورش بسیار قوی هست یعنی دیگه کلکایی قدیمی که با برنامه میشد از طریق آدرس وبلاگ رمزو در آورد ممکن نیست.
اگه نظرتون اینه بلاگفا هیچ امنیتی نداره و قابل هک نیست  میتونم براتون یه وبلاگ بلاگفا بسازم و شمام برام هک کنید تا بگم آسونه یا نیست؟؟؟
بنظرم کارت حرف نداره مخصوصا دیفیسای که خودت طراحی کردی دمت گرم از نظره طراحی نمره 20 بهت میدم.
ولی بیشتر وبلاگ هک کردی داش
اونم بلاگفا و لوکس بلاگو ایناست.
ولی اینا تو گوگل آمارشون بالاست بعضیهاشونو من قبلا دیده بودم مخصوصاً اونی که آلونی بوی هست اینا خیلی معروفن دمت گرم کارت درسته♥♥♥
پاسخ:
شیما جان نظره لطفته.
من سایتای زیادی رو هک کردم ولی همشون از طرف هاست یا مدیریت سایت برگردونده میشن و خوب میشن نمیشه هک بمونن.
به همین دلیل وبلاگ ها رو به اشتراک میزارم سایت ها بعده یه مدتی خوب میشن.
ایول.
ایول.
ایول.
یعنی دمت گرم کارت حرف نداشت♥
علی داش دمت گرم از کارات خیلی خوشم میاد، لطف کن برام یه دیفیس طراحی کن فدای داش منتظره کارتیما!
پاسخ:
چشم داش اگه وقت کردم حتما برات یه دیفیس مینویسم و به ایمیلت میفرستم.
داش یه چندتا آموزشم برامون بزار داش یا برام خصوصی پست کن یه چندتا کاراتو یه کیلیپ هک داده بودی بیرون درباره خراب کردن لوکس بلاگ اسمش بود کرک بلاگ تو فیلمت دربارش گفتی هنوز لینک دانلودش نذاشتی برام بفرستش داش
منتظره جوابتیم
پاسخ:
چشم پاراسا فقط یه مدتی طول میکشه ولی سعی خودمو میکنم
چون تو ساماندهی فتاح هم باید ثبت کنم یکم طول میکشه ترفندامو بتونم به اشتراک بزارم
علی کیلیپ هک تو گوگل گذاشته بودی وبلاگ طرفو با دوس پسرش رو خراب میکنی 
تو کیلیپ نوشه بودی یه برنامه ساختی بنامه کرک بلاگ باهاش هرچی وبلاگ لوکش بلاگه هک میکنی گفتی لینک دانلودش تو گوگل هنو نزاشتی داش برام لینکش بفرست منتظرم ممنونت میشم******
پاسخ:
باش مهرداد جان
علی خیلی خری.
خخخخخخخ.
یکم سعی کن مردم آزاری بزاری کنار.
آدم باش علی هههه
پاسخ:
 اگه من آدم شم تو تنها میمونی...
عرب صفت یاد نگرفتی با بابات باید چجوری حرف بزنی!
اصلا حرف زدن درباره ی بلاگفای بیشعور وقت تلف کردنی بیش نیست :) بیخیال.
سوال اصلیم این بود : از بیان هم وبلاگی هک کردی؟

(احتمالش خیلی کمه.)
پاسخ:
بله چرا هک نکردم 
 بفرما روی لینک شماره 15 کیلیک کنید متوجه میشید!
دوستان از نظراتتون برا ما بگذارید تا ما از نظراتتان متلع شویم تا وب سناتور علی شاه از اینی ک هست بهتر شود تا شما کاربران گرامی راضی باشید...

  • سلام داداش میشه به منم هک یاد بدی بقر ان قسم خیلی دوست دارم یادبگیرم اینم شمارم09374240422مصطفی18
  • سلام داداش میشه به منم هک یاد بدی بقر ان قسم خیلی دوست دارم یادبگیرم اینم شمارم09374240422مصطفی18
    پاسخ:
    وضعیت وخیمه!!!!!!!!
    دسته من نیست من اگه بخوام یاد بدم ی وبلاگ درست میکنم تا ترفندو اینارو بزارم تا دوستای گلمون یاد بگیرن ولی چون وضارت فرهنگی فتای استان مازندران نمیزارن نمیتونم در یاد گیری کمکی کنم 
    با عرض معضرت

  • پویا شهاب الدین
  • داداش چطوری هک کردی تو را خدا بگو
    پاسخ:
    نمیتونم سره داستانو باز کنم
    سلام داداش علی
    شما باکالی لینوکس هک میکنی؟
    لطفا بگو یه توضیح کوتاه بده 
    ممنون علی
    پاسخ:
    سلام آقا علیرضای گل.
    بنده ی مدتی با برنامه هک میکردم .
    الا باگ هارو برداشتن نمیشه با برنامه هک کرد
    کالی لینوکس فرق میکنه موضوش،برنامه هک بلاگ فا یوزراسنایف بود که الا دیگه کار نمیکنه
    شنیدم دوست داری هک بشی بزار وبلاگتو هک کنم با هم بخندیم چون شنیدم فکر میکنی فقط خودت بلدی این کارا رو خواشتی بیا بحرفی(بعد از اینکه وبلاگت هک شد) mehdiganji16@gmail.com
    پاسخ:
    والله،الا 3ماه از حرفت گذشت تبق تاریخی که کنار متنت زده نمیشه یخورده سریع تر انجام بدی حصلم سر رفت!
    دوست عزیز این رفیق html رو قفل کرده اما باس بلد باشه اگه یه کوچولو بلد باشی قشنگ مپشو میشه باز کرد و کدشو برداشت خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    سلام داداش اگه آدرس یه وبلاگ میهن بلاگ رو بهت بدم  میتونی برام  به صورت رایگان هکش کنی؟؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.
    معمولا هیچ هکری از هک کردن بدش نمیاد
    ولی من کلا بیخودی وبلاگ یا سایت الکی هک نمیکنم
    با عرض پوزش
    من با نظر دیگران کاری ندارم کارت درسته ایول این شماره 28 وبلاگ خیلی معروفی بود من قبلا هم توش بودم ایول
    پاسخ:
    •مرسی•
    سلام و خسته نباشید خدمته آقای علی خان....
    فکر کردی خیلی شاخی دوتا وبلاگ هک میکنی مثلا که چی الا بهت جایزه بدم خوشت میاد وبلاگتو هک کنن برای چی وبلاگ محمد دیس لاورو هک کردی کارتون خیلی اشتباهه
    پاسخ:
    اول سلام
    2_شاخ نیستم محمدتون شاخ دونیای مجازی دربارش تحقیق کنید بد نیست!
    3_جایزه نمیخوام کلا هرکی با ما کل افتاد ورافتاد
    4_خیلی خوشم میاد کسی بتونه وبلاگمو هک کنه اگه کسی بتونه!!!!
    5_میخواست امنیت وب شو بالا ببره هک نشه 
    6_من کاری ندارم که اشتباه بود یا نه فقط یخورده عجولین زود قضاوت نکنید.
  • حضرت شلغم
  • اقا ما باور کردیم تو هکری خیلی هم قدرمت مندی
    من در سن تو که بودم ویروس مینوشتم
    ولی از خراب کردن خیلی خوشم میاد
    نصف اونایی که تو اینترنت فعالیت دارن
    منو میشناسن
    حضرت شلفم
    ولی حرصم میگیره یکی الکی خود نمایی بکنه
    خخخخ الان دوساله گذشته من دارم رو سایتت فکر میکنم می‌خوام یه اتک مشتی بزنم😜اون جیمیلمم دزدیدن وگرنه با اون پیامت میدادم الان تو زنده ایی؟
    سلام 
    یه نفر وب من و دوستم هک کرد
    حالا نمیدونم کیه میتونین وب برگردانینن.؟

    سلام ببخشید وبلاگ دوست من هک شده هیچ اطلاعاتی  از هکر نیست فقط گاهی از طریق یکی از نویسنده ها پست میزاره اون نویسنده حذف شده ولی بازم پست میزاره و پست پاک میکنه خواهش مندم راهنمایی کنید میکنه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی